Ängel eller djävul?

När jag är med en kompis behöver inte nämna namn för personen kommer att veta vem det är så har jag enormt roligt. Lika barn leka bäst, det måsta jag faktist medge att det stämmar väldigt bra i vårat sammanhang.
Personen är nog den absolut stördaste människan jag känner och tro mig när jag säger det jag känner många störda människor, som Alexander- A.K.A- Barra är en av dem korkaste människor jag känner. Men denna person som förblir anonym för spänningens skull är utöver det vanliga. Kan nämna en gång när människan inte fick sin mobil i tid av mig så skällde personen ut mig efter noter, jag blev faktiskt jävligt rädd, jag hade nästan behövt en blöja på mig så rädd jag blev. Men som tur är så blev det väldigt bra tillslut.

Har ni några kompisar som är änglar ena sekunden och en liten djävul i andra, jag har!

Men jag tycker om dig ändån...

Kommentarer
Postat av: Himla anonym

Hahahaha blandning på min front!



Men, jag var ju faktiskt full :P FÖRLÅT. Haha.

2009-12-15 @ 01:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0