För tusan telefon jävel...

Ställde telefonen igårkväll på 08:55, vaknar idag 10:07. Det säger mig att jag inte bara är astrött utan också försenad till arbetsförmedlingen som jag skulle vara på kl: 10:00. Ny tid blir nu istället 12:00. trött jag blir på sådant här att man inte vaknar när man ska på möten. Nu ska jag lägga mig i badet och kopppla av en stund vi får hålla tummarna att jag inte somnar i badkaret idag igen.

Annars ska jag bara städa idag fy fan vad tråkigt, fick en ny dammsugare av mormor igår så nu har jag inget att skylla på utan det är bara att börja damma, skrubba och dammsuga. Just det vi har träning idag med, med damerna så det får jag fr guds skulle inte glöma.

Vi hörs!

Over and out Stefatos... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0