Intervju med lokalkändis i Landskrona...

Vi har en mycket sjuk person bredvid mig här ikväll som jag ska få intervjua. Han förblir anonym mina vänner.

Hej vad  är du för någon person? - En som har varit med om det mesta och det bästa.

Okej låter väldig bra, har du något seriöst förhållande? - Man tar väl inte med sand till Sahara?

Kan du utveckla det där? - För er som inte fattade, absolut inte jag är så singel man kan vara.

Vad är det sjukaste du har varit med om? En torsdag när jag och några vänner skulle ut och ta en öl nere i stan, så slutade det med att vi satt på en båt till Tyskland. En halvtimme innan vi la till fick vi reda på att den skulle till Tyskland. Polen var vårt mål när vi lämnade Landskrona. Auschwitz lät Polskt.

Hur slutade kvällen i Tyskland? - Vi stanna kvar i Tyskland och handlade sprit sedan tog vi båten hem igen. Ett mycket sjukt dygn.

Nu måste vi avrunda med denna fråga, är du oskuld? Var Hitler judälskare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0