Min dag...

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag vaknade klockan 13:34 på soffan, hur kommer det sig att jag gjorde det? minns inte ens att jag la mig där. Sen har jag bara tagit det lugnt, varit
ute och gått en runda sen in på Marc en klädesaffär i stan. Nu ligger jag här hemma på vardagsrummet och bloggar, ser lite på tv med.

Nu till en fråga jag hade...

Varför trycker vissa människor ner andra personer? Även om det inte är illa menat eller endast på skämt så är det jobbigt och löjligt att höra på, har man inget bra att säga så HÅLL KÄFTEN. Nu menar jag inte att man aldrig kan skämta lite och så men  får man hörra vissa saker alltid så blir man trött på det tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0