Sysslolös....

Idag klockan 10:00 ska jag vara på arbetsförnedringen eller oj förmedlingen, och snacka med min arbetscoach. Vem fan försöker dem lura egentligen dem hjälper mig inte med ett skit, dem säger vart jag ska söka jobb och det är fanimej allt dem gör. Jag behöver ha ett jobb, PUNKT SLUT. Jag vill inte sitta en hel jävla timme på ett unket kontor för att lära mig var på nätet jobben finns, för det ger jag blanka fan i.

Vet ni någon som vill ha en artig och social kille, som kan ta order och inte är rädd för att skita ner sig  så för helvete kontakta  mig snarast, har gått hemma för länge nu så man börjar att skämmas.

Over and out Stefatos, skepp ohoj oboy, Hej då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0