Utgång...

Sitter nu i min ensamhet och funderar på livets alla märkligheter... Igår var jag hos mamma och åt julmiddag, små prinskorvar, sill i alla olika varianter, skinka, gravad lax. Därefter skulle jag börja göra mig iordning för kvällens festligheter. Jag gick in i badet och somnade direkt, vaknade ca 30 minuter senare, smått panikslagen fick jag snabba mig på för att komma någorlunda i tid till förfesten. Vid middnat så tog vi taxi när till Inferno och senare till strand, och kvällen avslutades på tornet. Just nu sitter jag hemma hos mamma och gör inte ett piss, funderar om jag ska ta mig ett bad, vad säger ni? Ikväll vet jag icke vad som händer blir säkert en slappedag, jag behöver det känner jag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

somna i badet är väl livsfarligt? har jag hört..

2009-12-26 @ 20:34:06
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0