Tredje på en dag!

Tredje inlägget, detta börjar verkligen se bra ut för er som ville att jag skulle börja blogga. Jag kan inte sluta skriva, varför blir det så? är detta mitt nya liv? som bloggare? Nej herre min gud jag har så mycket annat som måste göras som diska, städa, umgås med vänner,innebandyträningar/matcher och mycket myckt mera hur ska jag hinna med en blogg då? ja det var många frågor på en och samma gång, jag får luta mig tillbaka och komma på ett sätt att hinna med allt som ska göras här i livet, plus att man ska hinna med sina framgångsrika blogg eller jag är på god väg iallafall...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Detta var ju mest yrerier.



Du borde ha en kategori som heter: Yra tankar & dumma idéer, haha.

2009-11-22 @ 01:49:49
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: jag

Håller med om att du absolut måste ha bättre



,viktigare saker att göra än att blogga

2009-11-22 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0