Välkommen till min nya blogg!

Bloggmanual från Rebbe:

1. För att komma in på bloggen loggar du in med e-mailadress och lösenord på blogg.se

2. För att skriva ett inlägg trycker du därefter på "stefatos" och sedan på "skapa"

3. För att ladda upp bilder trycker du på det lilla trädet här ovanför

4. För att ladda upp ett youtube-klipp kopierar du länken som står under "bädda in" på youtube, därefter trycker du på HTML-knappen här ovanför och så klistrar du in det i den rutan och "uppdatera"

5. Skriv så bra du kan och var noga med små och stora bokstäver, kommatecken och punkter o s v

6. Tänk på att det är KUL att blogga och gör det gärna mellan 20-100 gånger per dag så att jag har något att läsa lite då och då

7. Skäm inte ut mig, tack

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu kommenterar jag mitt eget inlägg för att checka att färgerna blir rätt här!

2009-11-21 @ 23:41:58
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

sådan hjälp fick man då inte själv :<

2009-11-22 @ 02:17:06
URL: http://filmtipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0