Lördagskvällen...

Igår trodde jag att det skulle bli en lugn kväll men ack så fel jag hade. Gose min kusin och pettsson fråga om vi kunde ha förfest här hemma hos mig, med Andre, Emelie och Ullis, visst varför inte tänkte jag en anledning till att städa så de var ju kanonbra. Fort som fan börja diska torka lite golv, dammsuga så var jag redo för folket utan att skämmas. vi drack, snackade och spela Wii en mycket trevlig kväll. Där efter blev det en runda på Tycho och sen Tages.

Idag har jag haft en lugn dag/kväll, var  en runda på City Gross och handla lite mat. Det blev ryggbiff med potatismos och grönpepparsås och ruccola sallad, potatismos låter kanske inte så glamouröst men jag hade tryffelolja i så det blev lite mer elegant. Just nu så lyssnar jag på musik på spotify och ser på televisionen sammtidigt, 03:00 spelar juniorkronerna semifinal i ishockey mot USA så det ska jag se på, tänkte ta mig ett bad nu eller iallafall om en stund, så vi hörs senare ikväll mina vänner och ovänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0