Pay back time....

Dem killarna som jag har skrivit om Linus och Carl kommer ge igen stort, tusen gånger värre, hur då undrar ni?
Jo för några år sedan när vi var i Båstad med herrlaget så blev det lite för mycket dricka, och en film gjordes på mig när jag var näck, och nu hotar dem med att lägga upp den på internät. Är jag orolig både och, för jag vill ej att filmen ska komma upp till allmänna beskådning, men den killen som har  klippet på mig litar jag på och han kommer aldrig lämna ut den.

www.stefatos.blogg.se har gjort det igen... jag njuter för fullt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara lite näck?

2010-01-28 @ 14:20:01
Postat av: Nils

Extremt näck...

2010-01-28 @ 16:19:10
URL: http://stefatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0