Tankar...

Snart har man varit arbetslös i 1 år, 12 månader, 52 veckor, 365 långa dagar och nu börjar jag att tröttna eller i ärlighetens namn så tröttna jag redan efter en månad. När man sitter framför datorn för att söka något man kan göra om dagarna så hittar man bara arbeten som man måste ha körkort. Och när man äntligen har hittat de jobbet man vill ha så ligger det i Happaranda.... Va fan, ska jag inte ha något jobb eller vad är det frågan om? Funderar starkt på att flytta och lämna Skåneland, men det är inte så lätt och bara packa ihopa sina saker och dra. Var ska man bo, jobba, ja det är många tankar kring detta projekt. Har ni någon idé vad jag kan bosätta mig och arbeta med? Gick Barn och fritids programmet. Sen finns det någon som skulle vilja följa med mig och söka arbete tillsammans?

Kommentarer
Postat av: sofia

ett tips är att ringa runt till dagis m,m där du bor. Har du gått barn och fritid har dom kanske behov av timvikarier eller liknande!

andra jobb är Personlig assistent. Brukar finnas behov av timvikareier även där.. bara att ringa rut till kommunen och assistansbolagen nära dig!



lycka till!

2010-01-11 @ 19:20:53
Postat av: sofia igen=)

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=5297888&o=12&k=1282&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(12)k(1282)yo(16))a(20)sp(65)sr(1)c(FB084355)%26ps%3d



sök vett ja=)

2010-01-11 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0