Trevlig kväll och natt...

Kom precis hem. Har varit hemma hos Egoina med Rebecca, Johan, Anton och Jacob. Vi har tittat på Paradise Hotel och lekt frågeleken. Kvällen har inneburit mycket skratt, konstiga kommentarer men ack så roliga, och åter igen mycket skratt. Nu är jag hemma och tar det lugnt ska snart se om jag har något att äta och skulle jag ha det så ska jag  fixa ihopa något gott, medans jag ser på television.

En sak som jag fick reda på idag var att Lady Gaga är hermafrodit visste ni det?

Kommentarer
Postat av: V. Silvstedt

det sista är inte sant, nils

2010-01-06 @ 14:52:50
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hehe det sista är nog ett rykte.



:D

2010-01-13 @ 00:00:26
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0