Varför, varför...?

Ska vissa personer tjata när man har bett dem snällt att sluta för att man börjar bli förbannad, och när dem sen fortsätter  och man blir förbannad så att det slår lock för en så undrar dem varför man blir sur. VAD FAN TROR DU IDIOT? Man fortsätter bara för att man vill såra personen, inget annat. Det hände mig igår, jag hade sagt på nyår att ett av mina nyårslöften var att försöka sluta bita på naglarna och igårkväll när jag bet på naglarna så slutade inte en kompis att tjata på mig att jag skulle sluta bita, när jag lugnt och sansat bad han att sluta bry sig och lägga sin energi på  vettigare saker än om jag biter eller ej, men nej han tjata ihjäl mig till döds.

Sluta genast med det ni gör om någon ber er snällt att inte fortsätta, sätt er själva i deras skor. Hur hade ni kännt er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0