Im back but for how long?

Det var ett tag sedan jag skrev senast, har ej mått något vidare bra. Vad har  hänt sen jag skrev senast? Jo jag fyllde  24 år i lördags. Så då hade jag först släktkalas hemma hos mormor och morfar, eftersom min morfar inte mår bra, Ville jag ha det hemma hos mormor och morfar så han kunde vara med. Mormor, morfar, morbror,  min kusin Gose, och hans föräldrar var dom som kom. Eftersom  jag var ute dagen innan med bla kusinen så var man rätt sliten på kalaset så han somna på soffan och jag i fåtöljen. En bra stund därefter så åkte jag hem och gjorde mig iordning tills mina kompisar skulle komma till mig.


15-17 stycken i min lägenhet är inte dåligt bor nämligen i en 1 1/2, men det funkade bra tyckte jag.
Sen efter vi hade varit hos mig stack vi ner i stan och festa vidare eller jag sov mest, så det blev en tidig hemgång för mig.



Vi lekte charader här är jag en vibrerande mobiltelefon, obeskrivligt grymt.


SlitNils med Rebbe-San


Ja fy fan inga kommentarer, mådde som man förtjänna...


Tack alla återigen för dom fina presenterna, och de trevliga sällskapet.

Kommentarer
Postat av: Alla damer

Har du lagt ner bloggen?

2010-03-06 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0