Lista...

Arrogant: Nej.
 
Osäker: 
Kan vara i vissa situationer.

 Trött: Har blivit mycket mera nu på senaste tid, att vara arbetslös och inte ha så många tider att passa gör en förslappad tyvärr.

Intressant: Jag intressant, har en häst träkuk?

 Smart: Finns smartare personer.

 Barnslig: Oh ja, barnasinnet är kvar.

 Liten: Va,  jag inte en chans.

 Lätt: Jag är väldigt lätt att vara med.

 Skoltrött: Går inte i skolan, men jag var det innan.

 Rolig: Jag är jävligt rolig.

Pratglad: Beror på med vem jag är.

 Frågvis: Ibland är jag det.

Organiserad: Vem har sagt att jag är det?

 Hälsosam: Kan bli mycket bättre.

Blyg: Var mer förr, men ibland med personer jag ej känner så bra så är jag det.

Attraktiv: Har ni sett mig? Jag är dösnygg...

 Lätt uttråkad: Händer för ofta.

Vegetarian: HELL NO.

Besatt: Yes.

Pålitlig: Väldigt.

Filosofisk: Det är jag.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Hahaha eller hur?! :P

2010-01-04 @ 17:31:24
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0