Bloggtorka...

Just nu har jag inget på näthinnan som jag kan komma på att skriva om, det ni det trodde ni inte att jag skulle få bloggtorka. Men något måste jag skriva så jag behåller mina besökare, Jag tänkte berätta om en gång när jag var liten. Jag kan ha varit 15-16 år gammal gick i nian, vi skulle ta "spexfoto" med klassen och jag var utklädd till en oehört vacker kvinna med långt brunt hår. Till underdel hade jag en skynke som täckte det viktigaste till överdel hade jag en svart bikini med bomull som utfyllnad, bröstvårter hade jag en liten suddgummi. Sen blev jag sminkad av tjejerna i klassen, och hårstylad med totteband och klämmer. När jag sedan ställde mig i kön inför klassfoto vänder sig en utländsk kille mot mig och tittar mig i ögonen och ler, efter en stund när han ser och förstår att jag inte alls är en kvinna så ber han mig hålla tyst om händelsen. Ojdå det var nog ingen bloggtorka jag hade ändån mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0