Godmorgon...

Första morgonen som bloggare känns hur bra som helst. Jag somna som vanligt på soffan, och vaknade nu vid 10:30.
Vad händer idag? Jo jag ska först och främst ta mig ett bad vilket är ett måste när det  vankas matchdag. Herrlaget i Landskrona Falcons har match mot Topplaget Mullsjö AIS i division 1 södra kl: 16:16 på Landskrona Idrottshall. Innan jag beger mig till våran borg för att hjälpa till med diverse saker innan matchen kan börja så måste jag ha någonting att äta så får klura ut det med vad man ska äta.

Nej nu måste jag fixa och dona här så vi hörs senare och med detta så ska jag avsluta med en skön ramsa.

Falcons är det bästa laget heja heja heja Falcons!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0