När man minst annar det...

Så dyker det upp folk i ens liv som man inte har träffat på 10-15 år, och en av dem är Rebecca. Jag träffa henne ute för en månad sen ungefär och sen dess har vi umgåtts som om vi har kännt varandra hela livet. Att hon är störd gör ju inte saken värre utan snarare till det bättre för då behöver inte jag känna mig onormal. När man är med Rebecca så behöver man inte tänka så mycket utan bara aggera för man bryr sig inte om man säger fel eller gör bort sig, det är det som kallas vänskap!








Jag och Rebbe











Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aw snutte då! Känner detsamma med dig :) du har redan sett mina karate-kid-skills och massa annat ju. Inte alla som får, haha.



KUUUUMPIS :D

2009-11-22 @ 23:07:33
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0