Ett spel...

Klockan är 23:20 och jag är upp som vanligt och ser på televisionen, Navy CIS går just nu på Tv3. Nog om det.

Det jag skulle fråga var, varför ska oftast tjejer spela ett spel?  Spela svårfångade till vilken nytta då? Vi  killar kommer att sluta  gå fram till er eftersom ni bara dissar en på ett dåligt sätt. Kan ni inte vara trevliga när ni säger att ni inte är intresserade? Måste ni gå ifrån platsen som om man vore en jävla fucking hund utan känslor?

Skriv gärna vad ni tycker?

P.s Anna Anka och Kung Karl XVI Gustav, kommentera inte om ni inte står för eran riktiga namn!!

Kommentarer
Postat av: Ess

Du har nog helt enkelt haft otur och träffat på de elaka exemplaren, de flesta vet faktiskt mycket väl att även killar har känslor. Hoppas du möter någon av de trevliga nästa gång =) Och bra att det där med namnet bara gällde kungen och anna, så kan jag fortsätta kommentera under som ess!!

2010-01-21 @ 05:11:54
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: ida

jag håller med ess. du måste ha träffat människor med dålig självkänsla som på något patetiskt sätt mår bättre av att få andra att må dåligt. Jag menar, det finns sånna pojkar också, inte bara brudar ;)

2010-01-21 @ 08:21:46
Postat av: Anonym

Enligt mig ska det inte behövas spela något spel om man tycker om varandra. Dock så är killarna 10 poängare på att spela dett spel. INTE bara tjejer..

2010-01-22 @ 00:39:56
URL: http://pantat.blogg.se/
Postat av: Kung Karl XVI Gustav

Ja, jag är ju kung. jag hette ju nogåt inan, men nu heter jag Karl XVI Gustav. Anna Anka hete tidigar yeager i efter namn,



Varför skull vi posta i nårra andra namn en vår egna?



Ps, gillar din blogg som faaaaan <;-D

2010-01-23 @ 03:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0