Nyss hemkommen...

Har precis stigit in i min lya, har jobbat idag igen. Idag ska jag städa här hemma för min kusin Lina och Emelie kommer hem till mig ikväll. Vi ska ha vinkväll eller ja dem ska ha de inte jag för  vi har match imorgon igen så ingen alkohol för min del. Fick precis reda på att jag ska jobba imorgon igen börjar klockan 07:30 och efter jag har jobbat 2 timmar så ska jag till arbetsförmedlingen på möte. Senare på kvällen så har vi match med damer U-laget hemma mot Fc Helsingborg.

Nä nu måste jag plocka undan lite vi hörs när jag känner för det...


Kommentarer
Postat av: jnk

E dom kåta? e dom det så kan jag komma, droga dom, och tafsa lite. OK?

2010-01-14 @ 18:05:46
Postat av: Rebecca

MYS!

2010-01-14 @ 19:52:48
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0