Pissenisse hann...

Jag hann precis gå på toaleten kanske kom någon drope längs låret men de är inte mycket att klaga efter. Huvudsaken är att det mesta kom i toaleten.

Vad har jag mer gjort idag förutom att jag höll på att pissa på mig, jo jag har varit med Barra och hans lillebror. Vi har ätit på China Palace. Sedan snacka vi bara lite skit som vanligt sen tog vi bussen hem, det var ingen lång dag vi hade tillsammans. Senare under kvällen så hade vi träning med damlaget genomgång, övningar och sedan avslutades träningen med lite fys med Jonny B. Nu ligger jag här hemma och väntar på att få lite pengar från Grekland så jag kan handla lite mat, jag är enormt hungrig just nu. Finns det någon som vill bjuda mig lite på mat ikväll så hade det uppskattats enormt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0